söndag

Har äntligen fått mitt diplom, på tiden! Det blev fart på dem när im education hörde av sig, två dagar senare kom diplomet fram.. Igår körde vi ut till marknaden i höganäs, jag hämtade upp farmor först så gick vi alla tre där och strosade runder. Sen åkte vi hem till henne och fikade, stannade nästan i 4 timmar och pratade om allt möjligt. Sen gick vi ut och tog lite bilder som farmor ville ha eftersom hon köpt en ny kamera! Jag hann bara skicka tre bilder av typ 25, men jag får ta resten nästa gång :)
Idag ska jag städa och rensa en massa igen, sen blir det plugg ikväll!

                                                                                                                  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback