bloggtorka

Det har hänt en massa sen jag skrev sist, i fredags fick jag utskällning av mina vänner att jag har typ världens tråkigaste blogg, ha ha. Iallafall, terese och anna har ju varit hemma under denna och förra veckan. Förra helgen var det först förfest hemma hos emelie J som gick i vår klass 1,2 och 3:an. Sen efter det blev det utgång till Cardinal. På söndagen åkte jag och terese ner till stan och gick en runda i det fina vädret och innan vi skulle hem blev det mezo en liten stund. Så precis när jag skulle ta bussen hem så ringer emelie och frågar vart jag är, som tur var hann jag inte gå på bussen, så jag mötte upp henne på hamnpaviljongen med några till och sen somnade jag gott hemma hos henne.
I fredags mötte jag upp emelie på Svea vid 6, där även filippa, maggan och emelies brors flickvän var. Vi åt en superbillig buffé som är varje fredag, det räcker att man köper något arr dricka så får man äta hur mycket som helst! Så det blev en cider och sen gratis mat, inte illa va? Sen bar det vidare till hamnpaviljongen och som tur var fick vi ett bord direkt, sen kom aleks terese och maria dit. I går åkte tirre tillbaka till umeå så nu träffar man inte henne på några veckor igen..

Idag var jag och davve på väla en stund och åt bakad potatis och bara strosade runder, köpte 6 par strumpor för 49.50! vilket kap, sen en scarfs och en underklänning.

Några få och ganska tråkiga bilder från veckan, men bättre än inget!

alla var så törstiga hemma hos emelie !


sofia


Jag och Aleks på Cardinal


Påsken!  söta ägg va?


Isak målar sitt ägg


emelie hjärtat på Svea


fina helsingborg





Kommentarer
Postat av: mamma annika

Hej gumman !'hoppas allt e bra hos dig.Tycker att du ska komma o hälsa på malin o oss snart.

Kram

2009-04-20 @ 13:27:48
Postat av: Esse

Kunde tyvärr inte se fotot på Isak...

2009-04-20 @ 21:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback