på jobbet

Dumma blogg, går inte att ladda upp några bilder! jag tycker inlägg utan någon bild är så tråkigt! men men, inget att göra åt. Jag är iaf på jobbet nu men slutar om 25 min :) då ska jag till läkaren och sen ska jag till malmö, ska börja sy min kjol idag! Vi har fått en arbetsuppgift som ska vara klar innan vi slutar vecka 22. Vi ska göra en kollektion på 6 outifits som ska passa till ett land vi skulle vilja åka till. Det ska vara som en packning och allt ska matcha med varandra. Så jag tänkte göra lite mer, kanske 10 outfits och sen ett riktigt arbete istället, så jag kan använda det sen efter kursen också ifall det skulle behövas. Jag ska iallafall välja grekland!
Idag damp nya plaza kvinna ner här i butiken, så det har jag ägnat förmiddagen åt. Nu kom en kund, hej så länghe


Kommentarer
Postat av: Sara

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=1427 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M och cdon.com. Bli medlem du med, det är jättelätt =)



PS. Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga DS.

2009-04-23 @ 13:15:43
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback