vill göra så mycket!

jag är sååå rastlös hela tiden, fast att jag egentligen har tusen saker jag Måste göra. Antagligen för att jag förtillfället är så trött på att plugga och inte får göra någonting som är avslappnande. Sen Maj känns det som att jag bara har pluggat, pluggat & pluggat, och ni har säkert inte läst om något annat heller än det?
Även när jag var hemma och under dem första veckorna som jag faktiskt fick lite vila, hade jag ständigt exmen i baktanken och drömde mardrömmar om att jag inte skulle hinna bli klar.
Jag vill klippa mig, fixa naglarna, bli brun, lägga ansiktsmask, storstäda, titta på gossip girl och satc, läsa min bok "alla var där", äta på restaurang, fika, shoppa, umgås med klassen och massa annat! och det är så frusterande att inte ha tid att göra något utav det. men det blir väll så, när man inte kan då vill man! Nu är det iaf bara en dag kvar tills examen, vilket betyder första helgen på lääääänge utan plugg! som jag ska njuta.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, du vill göra de ja gör o ja vill göra de du gör :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback