mycket att göra IGEN

idag har det varit en lååååång dag, Med inte så jätte mycket sömn inatt. Gick och la mig runt 2, eftersom jag hade småsaker kvar att fixa och sen kom jag på några fler saker i ett annat ämne. Klockan ringde halv 7 i morse eftersom jag skulle gå och skriva ut en bild till mitt arbete. Så när jag gått upp, ätit osv, så kommer jag dit, stäng! såklart, hade kunnat sova en timme till.. Men men, idag hade vi iaf examen i Personal design (som jag visade lite bilder av nedan) och jag fick 28/30 :D blev ännu en gång jätte glad, känner att jag lagt ner mycket arbete och när man får ett bra omdöme av en så bra lärare så blir man verkligen glad. det går inte att jämföra med skolans vanliga betyg, detta känns så mycket större på något sätt. Men dem som alltid gör sjuka saker i klassen, var helt otroliga. speciellt elayna från Australien, hon dukade fram som en restaurang och i tallrikarna hade hon gjort illustrationer, det var en designer. Sen hade hon ett sånt tema till varje, allt hon gör är verkkligen hur bra som helst, verkligen bra inspiration. Det är så svårt att förklara, men hoppas ni förstår lite iaf :)
Idag måste jag städa, det är lite katasrof här hemma, eller iallafall i rummet, för malin har städat lägenheten idag. Hennes familj kommer ikväll, mamma, pappa och lillasyster :)

efter vi hade slutat gick jag och bibbi och 4 andra tjejer från klassen till en china restaurang, jätte mysigt :) vi ska träffa dem lite oftare, känns så typiskt nu när vi snart ska sluta, men det blri väl så när man kommer från helt olika kulturer och alla har sitt lixom..
Sen måste jag börja på exam nr 3 idag (eller i morgon)! som vi har nästa torsdag. och det var mycket mer än vad jag trodde....... orkar verkligen inte förklara nu, men det är baserat på den resarchen jag gjorde när jag fotograferade alla affärer och den kollektionen jag la in bilder på precis. men sammanlagt tror jag det blir 30 outfits vi ska göra. baserat på olika saker. Synd bara att det är så kort tid, men det löser sig, sen får vi iaf koppla av lite tills nästa examen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback