knitwear

idag fick jag lära mig sticka på maskin :D jag ville stanna kvar hela dagen, hur kul som helst! fast det är väldigt krongligt att lära sig alla olika mönster och sen våga testa sig fram. Denna hjälpte läraren mig med hur jag skulle göra. Trodde aldrig att vi skulle få lära oss sånt här. och vi får använda dem hur mycket som helst vilket betyder att jag ska göra en egen halsduk och kanske strumpo till denna vintern, får se hur mycket jag hinner eftersom vi ska göra till examarbetet först.

Det finns 5 olika maskiner man kan använda med olika storlek på garn, så detta är den näst minsta garnet vi kunde sticka med. sen finns det tjockare så det blir lite varmare. och det alldra tjockaste får man göra för hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback