huvudvärk :/

guud vad trött jag é,  är helt slut i hela kroppen, tror det är eftersom allting på något sätt släppte idag, eller ja, en stor press iallafall.. Hade ju examen idag och det gick bra! fick 28, davve har börjat kalla mig för 28:an, hehe. blev återigen väldigt nöjd, eftersom jag inte hade gjort allt som man skulle..
och vet ni vad jag fick reda på idag???? Jag jobbade ju om Blumarine, (som jag visade bilder på för några inlägg sen) , gissa vem som jobbar för dem, jo min mönsterkonstruktionslärare Bea! jag blev heeeeelt chockad, visste inte det! Så hon typ håller och har hand om alla mönster för deras kollektioner och tydligen hade hon jobbat för D&G innan. hon hade sagt det allra första lektionen, då inte jag va där, så det var därför jag inte visste förens nu, när jag har jobbat om det! så det känns lite extra kul.
Jag och Malin har varit ute och fönstershoppat lite nu på kvällen, hur mysigt som helst, hittade många affärer som jag vill gå in i :):) har ju inte haft tid att ens gå runt här i mitt eget område, hittade en affär som säljer Uggs :D så dit får man väll kika in någon dag..
Nej nu ska jag gå och lägga mig, tidigt idag, jag börjar 09.00 i morgon och går enda tills 17, har först Womens wear och sen en ny klass Assecoarer.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur går det med din utbildning? :) När är du klar?



När du har en egen kollektion sen köper jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback