hej hopp!

sov lite längre idag, tyckte att jag var värd det. och det var verkligen skönt :) förutom att jag drömde en sjuk dröm att världen snurrade och hamnade upp och ner, (jag vet att den snurrar runt) men tydligen visste jag inte det i drömmen. Iallafall alla saker och allt bara lossnade från marken, förutom vi människor. jätte läskigt! Men det var ju bara en dröm som tur är.

Igår fick jag gjort en hel del, har målat min pärm i svart, eftersom den hade en blå ful färg. och sen har jag iaf gjort klart en illustration. ska göra dem sista 2 nu snart. och även fixat en massa inför examen på tisdag.just det, sen var jag och handlade tygprover också.

Idag blir det en hemma lördag, ska göra så mycket som möjligt idag hade jag tänkt.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: MIRRE

SAKNAR DIG MED! <3 har du det bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback