gaaahh

vet ni vad som slog mig idag, jag har bara 2 1/2 månad kvar i Milano. Hur fort kan inte tiden gå? Det känns som att i början tänkte man bara på hur lång tid det var kvar, sen helt plötsligt är det bara 2 och en halv månad.. från ingenstans! Det känns hur knasigt som helst. Men samtidigt på ett sätt jätte skönt! för om jag vänder på allt så har jag nu ett års utbildning i Mode och det finns både chanser för jobb samt att chanserna är stora för mig att komma in på en större utbildning, som 3 år.. ? Men då är bara frågan, vart, hur och när? Det jag hellst hade velat är att börja jobba, antingen få ett jobb, eller praktik, bara för att få komma ut i det riktiga arbetslivet och se hur allt fungerar. för lärarna säger att studierna är lyx om man jämför med att jobba.. jag får helt enhelt fundera! Har suttit idag och tittat på en massa skolor, på jobb platser osv.. det är nog inte den lättaste branshen jag har valt . men det bryr jag mig inte om. jag ska kämpa för något som jag verkligen vill :)


Kommentarer
Postat av: mamma annika

Helt rätt gumman !

Kämpa på ,du vet vad du vill.

Tack för dagarna som vi fick va hos er.

Nu är man tillbaka i verkligheten

2008-09-30 @ 18:25:42
Postat av: Anna

va spännande! snart är du i (nästan) samma sits som mig med samma fråga - vad gör jag nu? haha. fast du är snäppet längre då ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback