efterlängtade helg

då var det äntligen fredag! Idag hade vi iaf vår första lektion i Assecoarer, det var mest en introduktion av kursen, men sen blev vi uppdelade två och två i grupp och man ska samarbeta osv. Det blir nog spännande, vi ska fokusera på skor och väskor :):)
I morgon ska vi gå på modevisning! det är ju fashion week här nu, och en föredetta elev från IED som tydligen har blivit ganska känd, ska visa upp sin spring/summer 09. Så lö 12.00 ska vi bege oss till Montenapoleone Hall där dem flesta modevisningar äger rum, vi ska möta upp några stycken från klassen, sen blir det lite shopping efteråt med Laura.
Nu tänkte jag faktiskt bege mig ut och titta lite i affärer här i området, vet inte hur länge jag har funderat på det och nu har jag ju tid? :D ikväll blir det myskväll med Malin, Bibbi ska nog ut med sin brossa, men jag känner verkligen inte för det. Vill ha en lugn av avslappnad helg.
Hoppas ni får en trevlig fredag ♥


Kira för spring/summer 09 i Paris


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad roligt :)



Är utbildningen på engelska? För om jag har fattat det rätt så är du utomlands mycket?



Har någon btw sagt till dig att du är jävligt lik Sofia Helin? Gosh! Skitlika :) Lika fina.

Postat av: Lisa

Det var så lite så :)



Kul att plugga utomlands, det måste vara givande. Man lär sig språk och sånt samtidigt. :)



2008-09-26 @ 22:26:28
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback