aleks tjejmiddag!

ett lite roligare inlägg än det förra, ville bara skriva av mig lite ilska från gårdagen, ska också ringa och kräva tillbaka mina 1000:- för övervkten från sas, gör jag inte mer än rätt då?

I fredas var det 20-års fest hos Aleks, så först under dagen åkte jag och davve runt och fixade lite saker inför min resa, sen kom Maria och Emelie hem till mig för att göra ve oss. Det var jätte trevligt hemma hos Aleks och kul att få prata och träffa lite nya människor! Kvällen avslutades med lite singstar, tror vi höll på där tills runt ett någon gång. Det var inget vackert att lyssna till, men kul var det! eller jo, emele hade fin och bra röst, men jag tog i lika bra för det ;) sen kunde man lyssna på det man sjungit, haha :D så kul det var..
Sen igår va det då den hemska dagen jag berättade om precis. + att ännu en gång lämna alla där hemma.
Här är några bilder från i fredags

maria jag och emelie




aleks öppnar paketer... :D


emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback