4 dagar kvar

Ganska så seg dag idag, davve åkte härifrån för typ 2 timmar sen, men vi ska snart träffas igen :) bara 4 dagar kvar tills jag åker.. så vi ska ta vara på varje minut! Det som bara är så typiskt mig är att jag alltid ska vänta med allt in i sista sekunden. Tänk om jag hade börjat på dessa illustrationerna precis när jag kom hem, då hade jag varit klar för länge sen, och kunnat slappna av nu dessa sista dagarna, men nej, så långt tänkte jag inte..
Jag har iaf gjort mig själv lite gladade idag, har beställt sex and the city boxen, tar 1-3 arbetsdagar innan man får den, så får hoppas på att det blir nu innan fredag,. tanken var ju att jag ska ta med den till Milano :):)
Och nu ska man snart börja packa också., har skrivit upp lite på en packningslista redan, dem nödvändigaste sakerna..
Malin ringde idag, hon kom fram igår! Så nu ska hon vara själv i lägenheten tills vi kommer på lördag, men det går säkert bra. Nej nu måste jag fortsätta plugga så jag kan slappna av ikväll, massa kul som går på tv:n juu! ha en trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback