10 september

kom upp i ganska bra tid idag, halv 9 :) så det känns skönt, och trött är jag inte heller! Så nu sitter jag här med min mannagrynsgröt (från sverige) och ett glas C-vitamin. Har blivit frukost nu några dagar tills jag hinner gå ner och handla en ordentlig. Men mätt blir jag iaf! Igår gjorde jag klart en propotionboard till mitt arbete jag berättade, så nu ska jag börja med moodboarden. Senare måste jag också till hobbyaffären här borta och hämta en pärm som dem beställt till mig och köpa lite papper osv till mina illustrationer. fullt upp! nu börjar jag fundera på att ändra en massa på den examen vi skulle haft idag egentligen, men vi får se hur mycket jag hinner klart med denna. Förlåt om det är rörigt, men vet inte hur jag ska skriva för det är faktiskt väldigt rörigt i verlkligheten också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback