solning på balkongen

idag är det ett helt sjukt väder, känns som svensk sommar nästan. iallafall på balkongen :):) Idag ska jag uträtta en massa saker eftersom vi är lediga!  har precis ritat klart den sista outfiten tills i morgon, och solat nästan en timme på balkongen, huuuur skönt som helst! inte ofta man kan sitta i bikini i mitten av oktober. Snart ska jag hoppa in i duschen, sen gå och köpa material till knitwear, vill lära mig sticka för hand och då måste vi köpa nålar osv.. Sen massa annat material till dem andra klasserna. köpa slingmedel (har en hemsk utväxt) och sen betsälla klipptid. Vill inte nämna sist jag klippte mig här i bloggen för det är pinsamt! men nu blir det äntligen av.. fast ska bara klippa bort det som är slitet, och kanske klippa upp det lite mer, så ingen stor förändring. och tillsist ska jag handla mat. Ikväll blir det plugg igen, har test i asseccoarer i morgon, fast det är ett roligt test egentlige, vi håller på att lära oss alla olika namn på olika skor :) Nej nu ska jag iväg, hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback