shopping shopping shopping shopping

fast jag har faktskt hållt mig hur bra som helst !! Som sagt så är min morbror och hans fru här nu, och idag har vi varit runt på Outlets här i Milano. Och vet inte hur många affärer vi har varit inne i, men jag klagar inte :) Outletsen här är helt underbara, jag hittade en massa saker, men känner inte att jag kan köpa mycket mer på grund av att jag måste ta med allt hem snart. Men jag köpte iaf en fin stickad tröja, jätte speciell med öppen rygg och rosett där bak, kan inte förklara den så får fota någon gång, men jätte fin iaf! morbrodern min handlade mest, han hittade precis vad han ville ha idag :) i morgon ska vi antagligen till Corso Como och till Rinacente, rinacente är som NK i stockholm fast större. Ville bara skriva lite snabbt, för kommer troligtvis inte hinna skriva något förens kanske på måndag, och vet ni vad? då är tirr hos mig ♥

Kommentarer
Postat av: manuela

din header dödar:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback