luminal

igår va vi ute, på ett nytt ställe som bara skulle ha r&b. ja det var r&b, fast kanske 30% av kvällen, resten var ren hiphop, vilket är lite väl tungt, att dansa till en hel kväll. fast vi hade kul endå! haha, det kom fram en kille och frågade om jag ville röka weed. jag bara haha NEj tack! så ja, det va väll en sisådär klubb. fast på fredagar och lördagar kanske där är lite mer drag, för det var ett fint ställe. 
Vi var först hemma hos sharona, och Laura har ju flyttat in där nu, så hon och Elayna hängde också på :) dem går i vår klass, och kommer från Australien och Nya Zeeland!
Idag börjar jag skolan 2, så ska strax börja ta på mig osv, sen slutar jag 5 :) 


 

jag, sharona & laura 

   

Kommentarer
Postat av: tirre

såååååååååååååååå fint hår sharona haaaaaaaar, snälla nån! hur fan kan hon säga att hon inte är söt, jag får nog fan ta med mig en spegel upp till milano när jag kommer åt henne :)

Postat av: louise. :)

hej carro. :) hoppas du njuter av sista tiden i milano! tihi. så fint linne du har på bilden. :) puss på dig. / louise

2008-10-13 @ 21:14:52
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
Postat av: Bibi

jag har en exakt likadan tunika som du har på bilden och jag köpte min i italien i somras, haha!

2008-10-14 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback