change of plans again

åå skit också! vi ska vänta med venedig nu , ja hur konstigt och dumt det än låter så är det faktiskt sant! och jag som var så lycklig. men så långt bort kommer det inte, för till venedig det SKA jag innan jag åker härifrån, frågan är bara när. Det känns bara som att det är alldeles för mycket nu för att åka i morgon och jag MÅSTE plugga. har miljoner saker att göra, sen sparar jag ju faktiskt 500:- haha, nej dem får jag lägga undan tills vi ska åka på riktigt. uch nu har jag ju bara lurat er, men men ändring av planer händer väll alla? Nu ska jag inte skriva något i bloggen förens jag har varit där haha :D känner inte ni också så ibland, typ om du skriver i bloggen att jaaaaa idag jar jag köpt en triss lott och det är min turdag, då vill man ju (som läsare) se ett inlägg senare om att den här personen faktisk vann på sin trisslott. men sen när inte det händer, så är det ju inte speciellt kul att skriva, "jag är en förlorare, jag vann inget" haha, nej nu svamlar jag bara, men ni kanske förstår vad jag menar endå! Nu ska jag fortsätta på min moodboard och sen ska jag gå och lägga mig, i morgon blir det verkligen en massa plugg för min del. ciao ciao raggazzi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback