redan helg!

förlåt att jag inte är så aktiv på bloggen just nu, men vi har gjort så mycket! vet inte vart jag ska börja men vi har iaf varit i stan, jag har varit i skolan, davve har varit med i skolan, vi har ätit på uteserveringar, kollat två säsonger av satc, lagat mat, osv! idag har jag varit i skolan från 9-5 och medan jag var där åkte älsklingen in till stan helt själv med tramen och allt, vi blev förretsne tagna av sånna ATM poliser, haha :D fick betala 350:- !! åh blev så sur, men dem skulle tvunget ha pengarna, (för att davves biljett hade gått ut när vi åkte "spårvagn") ajja, sen i efter jag hade slutat skolan åkte jag in till doumo och mötte upp honom. vi gick runder lite och letade efter en vinterjacka till mig, men hittade absolut ingenting! och sen åkte vi hem, och lite senare gick vi iväg och tog en apertivo. Nu är vi hemma och ska kolla mer satc :D i morgon ska vi ut, men har inte bestämt oss för vart ännu, men det blr antingen old fashion eller la banque. hoppas ni får en mysig helg!





ikväll på square bar


apertivo

Kommentarer
Postat av: jenny

hej, söt du är (: undrade var din pojkvän har köpt sin jacka jätte fin ... svara please:)

2008-11-17 @ 22:28:24
Postat av: Caroline

hej! han köpte den ¨på ABC i Malmö, men den finns att köpa på stayhard.se också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback