snart läggdags

tiden går så fort när man ser fram emot saker,. det är typ som målstolpar i livet, så att man förstår att tiden faktiskt går frammåt. på lördag kommer nämligen älsklingen hit, hihi, ska bli så rolligt! bara av att ha honom här hos mig och att han får se hur jag har haft det nu i ett helt år.. Så fram tills lördag kan jag bara säga att mina dagar kommer bestå utav en massa plugg! Har suttit hela dagen idag, gjort klart moodboarden till womenswear och ritat massa.. Så nu kan jag sova med gott samvete. Jag tror inte att jag själv förstår hur mycket det är vi ska göra. Men, det löser sig!
godnatt sov gott

förresten jag ska lära mig handsticka mönster på youtube, haha, riktigt bra filmer, ciaaaaaaaao <3 

Kommentarer
Postat av: Eriiikah

Allt är kanonbra :) jadu, har fullt upp men egentligen gör jag inget vettigt ;D Själv? Msn kanske? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback