leeedig tisdag

idag är jag ledig, så nu på förmiddagen blir det plugg, och sen vid 5 kommer sharona hit för att lämna en stor resväska som jag ska ta med mig hem. Har ju nämligen fått tag i ett lastbilsbolag som kan frakta mina saker hem, tack o lov! sen ska vi in till stan, kolla lite, kanske efter julklappar.. sen ska vi äta på restaurang. hon åker hem tidigare så det är därför.. uch vad hemskt, kommer sakna alla så mycket !! nej nu får jag inte tänka så, vi kommer ju träffas sen också, bara dagen efter jag har kommit hem kommer sharona och hennes killkompis ner på besök eftersom hon ska hämta väskan :D
igår höll jag på i tre timmar med att "montera" mina samples till knitwear kursen. man gör som ett fönster och sen placerar man det stickade exemplet i mitten, så kan man känna både på framsidan och se hur man har gjort på baksidan. så nu tänkte jag sätta igång med att göra mina illustrationer klara. hoppas ni har hur mycket snö som helst där hemma, och att ni sparar den tills jag kommer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback