låt tiden stanna

oj vad längesen jag skrev!! men jag har haft fullt upp med att hitta på en massa saker :) I lördags kom ju davve hit, jag mötte honom på stationen vid 11 sen åkte vi taxi hem till mig. Kändes helt overkligt i början men nu känns det hur bra som helst! vill inte att han ska åka hem :( efter vi hade kommit hit, åkte vi in till stan och gick runder lite, åt pizza ¨på en jätte mysig uteservering. i söndags åkte vi in till stan igen och kollade i lite fler affärer som vi inte gick i på lördgaen.vädret har varit super bra också, hade sol och 19 grader både i lördags och söndags. kvällen bestod utav Mamma mia filmen och en stoooor påse Bogarts godis :D (och lite pluggande) igår började jag skolan 2, sen käka vi pizza igen här nedanför och sen gick vi runt i vårt område eftersom det var strejk igår. sen igårkväll blev det skräckfilm, uch vad jag hatar skräckfilmer, men det är kul att bli lite rädd ibland, den var trots allt inte så läskig som jag trodde. Idag sov vi till11 ! jag vet, har inte gjort det på hur länge som helst, men det behövdes. Nu ska vi åka till lite outlets och jag ska köpa material till skolan. Hoppas ni har haft en bra helg <3

från i söndags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback