julstämning?

det känns jätte konstigt att det snart är jul. jag har inte den minsta julkänslan överhuvudtaget.. jag läste marias blogg idag, dem går i snö och is och ikväll ska dem baka lussebullar. det känns som en helt annan värld, tråkigt nog, för jag älskar julkänlsor! idag hade vi 15 grader och sol, fick knäppa upp jackan och ta av halsduken? och det finns inga pepparakor ingen glögg, ingen kyla och vi har inget julpynt! uch vad tråkigt. och jag ska vara här alla advent eftersom jag åker hem den 19 dec. så funderar starkt på att köpa en adventsjusstake. 

Kommentarer
Postat av: Nina

wow hittade din blogg av en slump! che bello! dove abiti a milano?

Postat av: Michelle

2008-11-22 @ 22:15:34
Postat av: Michy

Tjoho, Grymt fina arbeten !

2008-11-22 @ 22:16:55
URL: http://mmichy.blogspot.com/
Postat av: Nina

Si, lo conosco! Abito a Malmö adesso e studio a Helsingborg (Campus), ma sono a milano da gennaio! Finalmente mi sposto da qui! =) il mio fidanzato abita ad Arese, 15 km da Milano. Per quanto tempo stai? Hai studiato l'italiano?

2008-11-23 @ 11:17:56
URL: http://ninakronfors.blogg.se/
Postat av: Nina

Shit vilken upplevelse! Jag hoppas du har fått ut mycket av kursen du gått! Är det mycket svenskar som pluggar på skolan? Vill du jobba här hemma i Sverige sen då? Jag ska först plugga italienska i sex månader på Scuola Leonardo da Vinci som ligger i Navigli. Jag har redan pluggat italienska i två år så jag kan det bra men vill lära mig helt flytande :) Abbracci !!

2008-11-23 @ 17:27:03
URL: http://ninakronfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback