ja se det snöar!!

jag vet, det var såå länge sen jag skrev, men idag måste jag, för det snöar ute! wohoo äntligen lite julstämning här i detta landet. Idag ska jag gå till min sista lektion! sista lektion i italien, på IED, känns både otroligt skönt men samtidigt jätte tråkigt. Nästa vecka har vi bara portfolio klassen vilket inte räknas som en lektion eftersom det är frivilligt, och sen har jag alla mina tre examen... sen är det finito!
Jag har pluggat nu varje dag, så jag är nästan klar med mitt ena arbete nu, idag ska jag scanna in alla illustrationer och tekniska ritningar, sen ska jag fixa med layoten nu i helgen. igår stickade jag två exemplar för hand, en med något som heter garter stitch och en som heter mossstitch. sen har jag gjort croche :D äntligen, har gjort en liten blomma, den e sååå fin :)
Idag börjar jag 1, så nu innan ska jag fixa till allt det sista på mina illustrationer sen ska jag plugga, för vi har prov..
sen har jag inga roliga bilder att lägga upp, för man går ju bara runt i myskläder här hemma, så tittade jag igenom bilderna och hittade den här från när tirre och anna va här, passar ju bra, för det är ungefär så det ser ut nu för tiden.

nu ska jag fortsätta, hoppas ni får en underbar fredag^^!!



Kommentarer
Postat av: MIRRE

awwwww!! va fin pyamas (?) tröja :D

Postat av: MIRRE

eller en vanlig tröja kanske HAHA!:D

2008-11-29 @ 14:06:54
URL: http://miirre.se
Postat av: MIRRE

Tycker du borde hälsa på mig om du kan!!! Tråkigt att vi inte hinner ses, jag vet! Det är jätte jobbigt..

2008-11-29 @ 16:41:49
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback