I dont find the words to tell

då var man ensammen igen :/ gick upp 7 i morse och sen åkte vi iväg med taxi runt 8 till tågcentralen, och halv 9 åkte älsklingen iväg till malpensa flygplats..  Det har varit 10 underbara dagar och nu är jag mer än laddad med att göra klart mina tre sista examensarbete :) uch vad det är hemskt när någon åker ifrån en bara sådär, har aldrig upplevt känslan av att känna mig ensam eller kvarlämnad här i Milano, men nu idag gjorde jag faktiskt det. Nu har både esse och louise, terese och anna, och davve varit här, och varje gång har det varit samma sak, åka till tågstationen, möta upp och bli super glad, umgås konstant 24/7 och sen helt plötsligt åka iväg till tågstationen igen och sen stå själv kvar. När får jag komma hem? skönt nog så är det bara en månad kvar, en månad tills jag ska komma hem, hihi, kan inte bärga mig!

igår såg vi förresten the dark night, jag tyckte inte den var så bra som jag trodde den skulle vara, men nu har man sett den iaf. Jag har också köpt en nyårsklänning , :D köpte den igår och är hur nöjd som helst! nu ska man bara hitta skor och någon passande tröja eller något att ha över..

oh vad jag saknar dig redan, känns så tomt :(



Kommentarer
Postat av: david

saknar det redan, sen saknar jag dig mer än allt annat. Hur kunde jag åka därifrån...........hehe

2008-11-20 @ 20:14:18
Postat av: david

men snart så är du hemma, det är så lite tid kvar. älskar dig

2008-11-20 @ 20:16:43
Postat av: Anonym

så söta ni var tillsammans(:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback