-julen är här



                                                         

eftersom det är 1:a advent i morgon, och jag inte har några direkta julkänslor, så bestämde jag mig för att lyssna på min favorit julsång :) Har alltid lyssnat på denna sen jag var liten, det är en jätte speciell känsla för mig att höra den.
Så tänkte jag kunde dela med mig utav det. jag kommer ihåg en gång när jag kanske var runt 9-10 år,  satt ensam i mitt rum, hade tagit upp pepparkakor och ett stort glas mjölk, sen började jag skriva rim till paket och satte på denna låten, eftersom det är nummer ett på en julskiva.. och ungefär när halva låten hade gått, hade mamma öppnat min dörr försiktigt och stod och tittade på mig i smyg när jag sjöng med till denna,. sen skrämde hon mig och sa på sitt speciella vis, men vad myyysigt du har det!
Sen har den låten på något vis alltid varit så speciell, för jag tyckte om den så mycket under hela min uppväxt, och nu också förståss :)

så glad första advent i förskott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback