sjung om studentens lyckliga dagar

uch vad jag också vill ta studenten igen! asså guud, nu när jag tänker tillbaka, så sjuuukt kul allt var.. nu när man läser alla ers bloggar som ska ta studenten, vet PRECIS hur ni känner! och den känslan är underbar, men samtidigt skrämmande, det är det som gör det så speciellt. man längtar så mycket efter costa resan, efter balen, efter studenten, samtisigt som alla är medvetna om att man aldrig kommer att ha det såhär igen.. träffa sina vänner varje dag, gå till skolan varje morgon som man gjort i 12 år.. vilket gör det hela ännu mer känslosamt! från och med dagen man åker till Costa förändras livet! vilket är helt sjukt egentligen..men det är livets vändpunkt.. och jag säger bara ta vara på VARJE minut ni har kvar med varandra, för inget blir sig likt efter. alla går sina egna vägar, det inser man nog inte förens man har varit med om det. helt plötsligt är alla sina närmaste vänner inne på sitt eget spår. som sagt livet börjar dagen ni åker till Costa, och det är precis dem känslorna man får när man är där, man blir bara så lycklig och på samma gång ledsen, så jävla sjukt bara!! så jag hoppas att ni alla studenter får en underbar och oförglömlig student! och en super bra fortsättning i livet.

och nu sitter jag själv här, ett år senare, asså ETT år sen jag tog studenten? helt sjukt vad tiden går snabbt. när man tänker tillbaka på hur man kände sig precis i denna situationen som många 89:or är förtillfället, säger bara njuuuuuuuuuuuuuuut !! vill också säga att gör det ni känner för, det är nu ni har möjligheten till ALLT! verkligen till allt, det finns ingenting ni inte kan göra. där är bara att välja och vraka, för världen har så sjukt mycket att erbjuda!!


jag & maria minuterna innan vi skulle springa ut
image465

SP3A, sha la la la la, SP3A, sha la la la la la! :D ooh jag saknar allihopa!!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

Postat av: Anna

Håller verkligen med dig. SP3A sha la la la :) När kommer du hem?

2008-05-15 @ 14:41:34
URL: http://torshed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback