bla bla bla bla

hej i nattmössan :) tänkte skriva av mig lite innan jag ska krypa ner under täcket. just nu är det typ kalabalik runt om mig, fast jag försöker hålla mig lugn, annars hade jag nog brytit ihop vid detta laget.. med tanke på allt som snurrar i huvudet. Idag tittade vi på en tråkig dokumentär om yamamoto, och under tiden skrev jag ner på en lapp allt som måste fixas till varje ämne, och när jag väl insåg hur mycket det verkligen är spred sig lite panik ångest.. men det enda jag kan göra är att försöka fixa så mycket som möjligt så snabbt som möjligt. Jag ligger exempelvis efter med 4 moodboards, som ska göras i Photoshop. vilket inte är min starka sida, ännu! Om jag ska rabbla upp allt som jag måste göra så kommer ni somna, så det fick räcka för denna gången :) Har förresten bytt rum nu också, så nu sover jag ensammen, har delat rum med Bibbi innan sen vi flyttade hit, men nu har jag masterbedroom, haha, eller vad man ska kalla det. men jag kommer krypa ner i Malin eller bibbis säng om jag blir mörkrädd, dem får akta sig! haha  , uch vad jag svamlar. men jag tror att jag behöver skriva lite ibland, fast det kommer nog bara bli på kvällarna, vid denna tiden ungefär. precis innan jag ska sova. I morgon ska vi på en exibition om futuristisk stil, ska bli spännande! men innan det ska vi iväg och köpa massa material till textile pattern, sen slutar vi 7, och då ska jag hem till sharona och nanna där. sen är det redan onsdag, och dagen efter kommer aleks :D längtar, längtar, längtar! nej nu måste jag faktiskt sova. godnatt på er ♥


image466
från förra helgen på Old fashion


Kommentarer
Postat av: mamma annika

Hallå gumman ! som jag brukar säga till malin ,Det ordar sig ska du se. Ha nu riktigt kul när din kompis e hos dig. Ta hand om varandra!
kram

2008-05-31 @ 12:13:29
Postat av: Lisa

Fin du är! :D Varför fick ni inte fota Markus? Vad sa han när ni frågade? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback