23/5

alltså vilken dag, jag är helt överlycklig! förutom att jag dock är väldigt trött och har tusen saker att göra. men för tillfället spelar det ingen roll. Idag på vår Textile Pattern lektion skulle vi åka med klassen till en tyg fabrik. Läraren har bara sagt en frabrik som tillverkar silke, så vi skulle se hur det gick till. Så när vi kommer dit så är det alla dem mest kända märkena som tillverkar sina tyger där. Jag såg vad LV, Chanel, Dolce&Gabbana, ferragamo, Prada, Gucci, mfl ska ha för färger och mönster till sommaren 2009! Vi fick se heeela prosessen, från där mönsret trycks på siden, tills det är helt klart och ligger på rullar. hihi, alla i klassen var helt extas, haha :D det var så roligt att se, och läraren bara log hela tiden! det hade nog inte varit samma sak om hon hade sagt något innan, jag trodde bara att det var en tråkig fabrik, men det var det ju verkligen inte, så om ni köper en scarfs av LV nästa sommar så kanske jag såg när den trycktes ;) hehe! jag köpte två scarfsar som ett litet minne, en från Viktor&Rolf och en från NinaRicci :) Ikväll blir det plugg, plugg, plugg, samma i morgon! :/ har såååååå mycket nu. Så denna helgen blir intensiv, inte mycket vila inte. fast vi gottade oss med pizza, en stor cola och champagne innan, tycker faktisk att vi kan vara värda de, nej nu måste jag forstätta, var bara tvungen att dela med mig av min upplevelse, ha en mysiig fredagskväll, ska ladda upp nu med rostad majs, haha.. lät inte så gott precis ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback