vårkänslor

Nu har jag precis krängt en glass, och det var väldigt gott ska jag tala om :) Idag har det varit en jätte skön dag faktiskt. Inte nog med att det var ännu finare väder idag (varmare) så var både pattern och italienskan rolig idag. På pattern har vi börjat göra mönster till en kjol som vi designat själva. Så nu börjar man förstå ännu mer, när man ska ta nya mått på grundmodellerna osv. så det känns jätte bra. Sen hade vi en timmes rast, då gick vi först och handlade en färskpressad juice med is och en vaniljbulle, sen satte vi oss i parken (mitt emot skolan) och njöt av det fina vädret! helt underbart. sen hade vi italienska, lekte massa olika lekar, så det var ovanligt kul och man lärde sig lite mer än när man bara sitter och pluggar regler och sånt. Nu har jag bara en figur kvar att göra till i morgon, så ska sätta igång med den nu :) Ha en bra kväll allesammans. förresten min statistik har växt en aning sen jag flyttade hit, lite nyfiken på vilka alla är som kikar in. Ni får gärna fråga om det är något ni undrar om kursen osv!
Om jag hinner lägger jag in veckans läxor i fashion drawing senare så ni får se.

Kommentarer
Postat av: S

Skulle också vilja åka utomlands för att plugga en tid, men jag är lite smårädd, främmande språk, land , människor och minst familjen som är här.! beundrar dig för att du har lyckats, verkligen :)

2008-03-13 @ 14:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback