inget att göra!

uppe i nattmössan :) eller mezzanotte som dem säger här. Känner mig faktiskt lite bättre nu,. har ritat klart en ritning till så det känns också skönt.. Nu ska snart Bibbi ut med sin brossa, hur ooooorkar hon! Jag har verkligen inga krafter alls. men får väl ta igen det nästa helg. Vi har upptäckt ett nytt ställe som ligger 2 min härifrån, verkar vara skit bra! så det ska bli spännande att testa. jag ska snart hoppa i sängen , tråkig lördag som bara den, men så är det ibland :) man kan inte alltid ha roligt! I morgon, om jag orkar ska vi analysera affärer och folket som handlar, priser osv.. ganska segt.. men det måste göras innan tisdag. Nej nu måste jag sova! började skriva detta inlägget kl 12, sen glömde jag bort det, och tiden, så nu är klockan redan 00.41! godnatt på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback