heeeej!

då  var snart denna dagen också över. I går hade vi ju som sagt fashion drawing exam, det gick väll sådär, fast betyget får vi inte förens på onsdag nästa vecka.. Det allt gick ut på var att alla bilder som vi har ritat genom kursen (ca 35 st) ska man samla i en bok med "flats". plus att igår la han på en catwalk bild, men då två olika material. Sen har vi tre timmar på oss i klassrummet att rita den bilden han visar med rätt figur, plagg, material, skuggningar, flats, allt. och eftersom han valde två väldigt svåra material så blev vi inte speciellt glada, men jag hann iallafall göra allting klart precis innan tre timmarna gick ut. så nu är det bara och vänta på hela sammanställningen av provet och min bok. Idag var vi lediga, helt underbart skönt! men jag har haft en jobbig huvudvärk nästan hela dagen, men nu har det gått över. Vi var och införskaffade oss tre efterlängtade fläktar innan idag också så nu är det så skönt här hemma.
har hittat en riktigt rolig hemsida där man sätter ihop olika collage med kläder och ja, man kan typ göra vad man vill. hemsidan heter
http://www.polyvore,com/ . Har suttit idag och lagt ihop flera stycken, kan intye sluta :) har inte fattat än hur man lägger upp dem på bloggen, men när jag gör det så tänker jag visa :)) Just nu tittar vi på en stor gala för Nelson Mendela som fyller 90 på MTV. hur många atrister som helst!




Kommentarer
Postat av: a

Du bara sparar det du har gjort sedan klickar du på det och vid ett hörn hittar du '' embed this set '' o där finns URL till bloggen:)

2008-06-28 @ 21:33:41
Postat av: Caroline

oj haha det hade jag inte sett! tack så mkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback