måndag igen

är helt slut i huvudet nu, har suttit hela kvällen och gått igenom jag vet inte hur många catwalks med olika designers. Vi hade i uppgift till i morgon att bara samla så många bilder som möjligt från spring/summer 2008. Idag i skolan såg vi också en jätte bra dokumentär om Marc Jacobs, det är så spännande att se alla kända designers bakom kulisserna lixom, hur dem jobbar och allt. Varit i skolan från 10 till 7, och började även med Illustrator idag, det verkar kul faktiskt. Sen gick jag och handlade, haha fast innan så blev jag och bibbi bjudna på champagne här nere i restaurangen/baren. Det är en kille som bor i samma hus som oss som tjatat hur många gånger som helst, han frågar alltid, vill ni ha glass? läsk? vin? men vi har varit lika otrevliga varje gång, så nu tyckte vi så synd om honom. Han bara vill ni ha så sa han då champagne på italienska, men det låter ungefär samma som apelsinjuice, så jag trodde att det var det. så får vi varsett glas champange haha mitt på en måndagseftermiddag med alla skolsaker och allt. Men det var trevligt iallafall :)

spring/summer 2008, några av alla favoriter jag sparade tills i morgon
Armani                Lanvin                 Cavalli                 Ralph Lauren    D&G                     Marc Jacobs
     


nu ska jag hoppa i sängen, går i morgon från 12-19. :/ godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback