naturligtvis min gris!

bloggen har ju blivit heeelt mysko, fick panik igår, ville bara ändra min text till svart för mina kära morföräldrar tyckte att texten var svår att läsa :) så nu hoppas jag iallafall attt det blev bättre! Men, så från ingenstans försvann min header också! så nu är det bara en prick i vänstra hörnet, kul. Men ni får stå ut tills jag har tid att lägga energi på det.. Idag har varit en lång dag, haft två lektioner x3 timmar efter varandra. sen hade jag tänkt att jag skulle rita klart iallafall en bild, men den blev inte heller som jag ville. liknar en transvestit! så drt får jag forstätta på i morgon efter skolan. och förresten i morse, var jag redan sen till bussen för jag skulle skriva ut dem där bilderna jag pratade om igår, ni tror inte att det har hänt en olycka ungefär halvägs, så jag satt i bussen i 40 min, kom försent 45 minuter till första lektionen. så detta har nog inte riktigt varit min dag. fast vädret ska vi ju inte klaga på asså, äntligen kommer det fina, efter 2 veckors moln och regn! så får hoppas man blir lite piggare av det. ♥
 oj glömde inlägget igen, skrev det kanske vid 11, men sen hände de massa saker, och nu ska jag hoppa i sängen!
godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback