mdkefnkjjf

Hemma igen, men som vanligt så är det alltid saker som går fel i detta landet. Jag glömde såklar min börs inne på cosmetika butiken, sen när jag väl kom på det så har dem såklart stängt för siesta. Så dem öppnar typ nu snart igen.. Jag fick iallafall tag på en bra dag och natt creme. Ska börja köpa lite dyrare produkter för huden, det är värt det i längden. Dagcremen innehåller också solskyddsfaktor 15 vilket är hur bra som helst. sen köpte jag en ny mascara, ansiktsmask anti stress , haha var tvungen att köpa den. och sen en massa mat. Nu ska jag snart ner igen, hämta min börs i butiken och sen beställa pizza , mums! måste ladda för kvällen, som kommer bestå av en massa plugg.. så nu medan jag har väntat på att butiken ska öppnas igen tog jag några bilder på mitt rum! så såhär bor jag :) iallfall där jag sover, det andra har jag för mig att jag visat innan :)

 

Kommentarer
Postat av: Elin

myyyyysig balkong=)

Postat av: ida

Ditt rum är underbart ju! :)

2008-07-07 @ 13:50:30
URL: http://id4h.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback