hot hot hot

asså guuuuuuuud vad varmt, det bara klibbar överallt känns det som, så ska man sitta och kunna koncentrera sig också. det har säkert varit över 35 grader nu dessa tre dagarna. det är jobbigt när man inte kan gå ut, eftersom man har så mycket plugg. Men jag har tänkt att om jag verkligen gör allt nu, så fort jag kan., Så kommer jag ha tid sen innan vi åker hem att njuta av det fina vädret. Sitter och ritar "flats" nu.. när man har ritat själva modellen med kläderna på, så ska man rita exempelvis bara jackan på ett papper brevid helr rak, med utsatta linjer vid nacke, byst, midja och höft. har ca 25 kvar att göra... till torsdag plus att jag vill rita några fler och göra om vissa. Denna veckan har vi muntligt italienska exam och fashion drawing exam. Men några lektioner är inställda så det kommer inte bli lika tajt med allt.
igår gick jag och malin bort här till en frukt affär, köpte ett kilo körsbär för 3 euro :D blev hur glad som helst. Idag blir det nog pizza, så som jag känner förtillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback