helluuu

lööökigt! men det finns iaf moln på himlen idag vilket är hur skönt som helst. Men här sitter vi vilket fall som helst helt innestängda med alla fönster och fönsterskydd stängda. men det är bara en vecka till, sen efter examerna blir det sol och bad för fulla muggar ;D just nu håller jag på med tec. of materials. Vi har pluggat alla olika fibrer, tyger osv. så nu ska vi göra två outfits och bestämma vilket material som ska vara på,om det ska vara för sommaren, vintern eller a hur man nu vill göra, och såklart ett tema. sen ska vi utgå från en exibition vi va på för några veckor sen med giacomo balla (en konstnär). Så min plan är att ta färgerna från hans konst, och sen göra en typ av bohemisk kollektion för sommaren, med lätta fibrer som andas osv. Så nu håller jag på att leta massa fakta och lära mig lite mer om tygrna jag hade tänkt använda. för hon kommer ställa frågor under redovisningen också.. Igår gick jag förresten modevisning :):) det var verkligen sjukt kul. Gick för en tjej som går andra året t.design. jag lägger upp bilder när jag fått alla. vi hade stora svarta ögonbryn, 60-tals frilla och nyonrosa, blå och svarta klänningar typ. Idag blir det bara plugg, tänkte gå till lidl för dte är det enda stället som är öppet på söndagar, och har typ ingen mat kvar. Här är några bilder från min examen i Fashion drawing.
 

  


  

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina skisser! Verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback