låååångt inlägg

då var äääntligen en av de jobbigaste examerna över, pust säger jag bara! men direkt efter var det upp till datasalen och fortsätta på mina illustrationer till fredag. Ingen lugn stund inte., Men nu ikväll har vi roat oss med gamla låtar på youtube, haha, typ han Dr bombay och Vengaboys! haha, den "were going to Ibiza" eller "my uncle john from jamaica och Gunther, "you touch my tra la la,, asså gud haha :D asså som vi skrattade. Det behövde vi måste jag säga. Man drömmer sig bort när man lyssnar på sånna gamla låtar, gud vad bra man hade det när man var liten egentligen! inget att tänka på.

men nu är man här och det är bara att kämpa på, har haft sån tandvärk idag :/ sjutk jobbigt! men har tagit en alvedon nu, så det har gått över lite grann. Till helgen blir det nog utgång till Beach club! det är ett discotek utomhus som dem har byggt upp som en strand. vi får se hur vi känner, men det skulle vara så skönt att koppla bort allt plugg!
Idag fick vi en symaskin också, av Bibbis brors mamma som bor här i Milano, riktigt bra, nu kan jag göra klart min klänning hemma och sy in och fixa en massa annat som jag tänkt göra innan skolan slutar.

och malins syster åker hem i morgon, dem var på Aqua park idag, har fått såååå mycket färg, är faktiskt lite avis, men efter denna helgen så ska det badas så det stänker om det :):) fast vi har ju börjat vänja oss vid värmen nu, skulle ta bussen hem igår från skolan vid halv 9, då stod jag och frös lite fast det var 25 grader. Här är det nu dagligen ca 30-40 grader.. så det ska faktiskt bli skönt att komma hem och kunna andas lite frisk luft!

Nu har dem flyttat en examen till så nu kommer inte mitt lov bli precis så lugnt som jag hade trott. Kommer nämligen ha tre examen när vi börjar igen.. Men det kan vara skönt att bara sitta inne och fixa med det typ om det regnar eller något, och alla jobbar ju endå! och förresten grattis davve till jobbet :) blev anställd i måndes på SABA, ett fruktlager, tagit truckkörkort och allt!

Nu ska jag återgå till min moodboard.. håller på att göra en om öknen,. eftersom de är min inspiration till min exam på fredag.. har fixat både Photoshop och Illustrator idag på min data så det känns som en stooor lättnad!

idag blev det mycket på en gång, men så blir det ibland. Tänkte ta med kameran i morgon och fota typ vägen till skolan osv, hur allting ser ut runtomkring, ni får ju bara se en massa bilder på mig känns det som. antingen tar jag med den i morgon eller nån dag innan jag åker hem. roligt va mormor? :) 

natti natti ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback