söndag!

igeeeeeeeeeeeen. men det känns underbart bra! för nu är det vara 2 veckor och tre dagar tills jag ska hem och slappna av till max! :):) I fredes gjorde jag klart mitt arbete i tec.of materials och igår gjorde jag faktiskt tre tyger! så nu har jag alla mina 10 tyger klara fast jag har fler ideer så tror att jag ska göra några till.
det är så mycket tankar och funderingar som springer runder i mitt huvud förtillfället.. jag menar, nu är de snart 2 veckor tills jag ska hem, sen när jag kommer tillbaka så är det bara 3 månader kvar, sen slutar jag. Vad händer då? först vill jag iaf resa en massa och upptäcka saker, ska jag söka jobb sen? eller ska jag fortsätta plugga någon annan stans? och allt annat förutom plugg och jobb som snurrar i huvudet. Milano är verkligen en stad där man funderar över allt, verkligen över precis allt. Det är fler som säger det och det är precis som att man på något sätt hittar nya sidor hos en själv, inser en massa saker om livet, om personer och om framtiden. Det ligger nog något magiskt täcke över staden, nej men.. det känns bara så iaf. Jag vet att jag en dag kommer att tacka Milano, det kommer alltid vara en stad som kommer ligga mig närma hjärtat. fast sen finns de ju såklart en hel del negativa saker också, haha, så roligt vi har haft om alla italienare, dem är verkligen ett folk för sig, men det finns ju självklart härliga människor också som man alltid kommer minnas, alla deras roliga reaktioner på saker och deras temperament är ju inte att leka med..
men nu ska jag iaf återgå till pluggandet. några bilder från igår, bibbi sitter och pluggar och min fina säng nu eftersom Malin och hennes syster är i det stora rummet, och alla tyger brevid, haha det märks i  hela lägenheten det att vi är mitt uppe i allt.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback