homecoming! :)

känns som man är mitt uppe i en flyttröra eller något, men det är trots allt bara packning. Nu har jag iaf fått med nästan allt, i morgon ska jag bara slänga ner de nödvändiga sakerna som tandborste osv, ja ni vet säkert hur man brukar packa. Men det ska inte finnas ett hål tomt, ska fylla allt så mycket det bara går, så jag kan lämna kvar mycket hemma. lyckost Malin, hennes bror och flickvän är ju här nu, och dem har med sig extraväskor som hon kan fylla, gud vad skönt det hade varit och bli av med en massa kläder som man inte använder, och som bara tar plats, så det stora sovrummet är också ockuperat av massa väskor, luftmadrass, så det känns verkligen som man är mitt i flytten eller något!
Men i morgon har vi examen i sömnad, lite spänd faktiskt, men får hoppas att det går bra. Sen följer sharona och hennes syster Ilona med mig hit och hjälper mig med min packning hem till dem. Vi åker tillsammans på torsdagmorgon hemmifrån sharona . ska bli sååååå kul att komma hem, ni anar inte! har saknat precis allt, och saknar fortfarande. det har till och med gått så långt att jag faktiskt kan sakna knutpunkten? haha, då måste ni förstå hur saknade ni är, och hela fina helsingborg. men missuppfatta mig inte, jag har det underbart här också, verkligen. det finns inget som hade kunnat bli bättre känns det som! men när man bara flyttar iväg så här från alla sina närmsta och sin stad man har bott i hela sitt liv, är det verkligen inte konstigt att man saknar det! och Milano är faktiskt ingen stad jag hade kunnat tänka mig att bostätta mig i efter detta. men en underbar stad att leva i och vara student för ett år :)

lite bilder som togs från sovrummet för kanske en halvtimme sen



kjolen, som jag sydde allra först


klänning nr 2, tog en snabb bild och sen dog batteriet,
det ljusrosa är chiffon, blir inte alls rättvis på denna bilden, men här é den iaf


Kommentarer
Postat av: aleks

trogen läsare ! HAA...men herregud med saker,ska du redan flytta hem :D ses snart darling! saknar dig sååå..

2008-07-23 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback