the time is running

det var ganska länge sen jag skrev nu märkte jag (: det har väl hänt en hel del sne jag skrev sist, men allt orkar jag inte rabbla upp! i torsdags var vi alla tjejerna på utposten och åt lite god mat och babblade i flera timmar och i fredes var vi hemma hos Anna för att fira hennes 20-års dag (som är i morgon)! det var mycket trevligt, vi spelade så det kan låta och sen blev det lite charader. efter det begav vi oss alla till tivoli, men det var verkligen helt dött, tur att jag hade dig aleks, vi räddade situationen tillsammans :) haha, förstår inte vad det är för musik dem har börjat spela där, kände igen typ 3 låtar på hela kvällen. Men men det var endå kul att umgås med mina underbara vänner. Nu sitter jag här och har ångest över att jag inte orkar städa! men jag måste faktiskt ta tag i det very soon.. idag har jag varit och handlat lite tråkiga saker som jag måste ha med mig, näspray, panodil, febermätare, tandkräm, lepsyl, idominsalva och några speciella halstabletter, väldigt bra att ha med sig men tråkigt att betala! sen har jag faktiskt inte börjat packa något överhuvudtaget, så min plan är att städa hela rummet, ordentligt! och sen typ ändra om i garderoben så jag kan lägga allt som jag har tänkt ha med mig på ett ställe, så jag inte behöver packa ner det i resväskan ännu...i morgon är det precis en vecka tills jag åker.. man har typ miljontals tankar i huvudet. pratade precis med en tjej som hade gått fashion marketing, hon hoppade precis av, haha , efter två månader! men hon sa att det var första året dem hade börjat med det och tack o lov så ska jag ju inte läsa samma.,
annars så har jag varit förkyld i snart 4 dagar :/ kanske därför jag inte har haft någon ork att skriva, idag är nämligen första dagen som jag känner mig någorlunda bra! detta blev ett långt inlägg, säkert ingen som orkade läsa enda hit! men om du har gjort det så grattis :D du vann en helårsprenumeration på veckorevyn! Nu ska jag fortsätta med mitt lilla studentalbum, är alldeles, alldeles strax klar :)

Lite bilder från helgen! (ursäkta de två första, hahah)

            

Kommentarer
Postat av: jennifer

heej caroline! :)
vad trevligt att du tittade in, allting är bara bra här.. hoppas att du också har det bra :)
vad gör du nuförtiden när du inte går i skolan?
kraam jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback