nyår!!!

då var den den 1 Januari 2008! det känns både bra och ledsamt, 2007 innehöll så massa minnesvärda händelser så det är verkligen ett år att komma ihåg! vi hade vårt stora projektarbete på stadsteatern, costa brava, balen, studenten, att helt enkelt sluta skolan! jobben, osv.. och nu börjar ett år förmodlingen full av överraskningar. Det är bara två veckor kvar tills jag ska åka.. och det känns som att jag har hundra saker jag vill göra innan, och måste göra innan! & tusentals tankar i huvudet hela tiden. det känns verkligen som att man kastar sig ut i verkligheten på något sätt, utan att egentligen veta hur verkligheten ser ut..
Igår kväll var det nyårsafton, jag och älsklingen var hemma hos mig. vi lagade en ungerskrätt, vet inte vad den heter men vi köpte fläsk kotletter, skar av allt sånt äckligt som sitter runt om, sen slår man ut dem så att dem blir alldeles platta, lägger riven ost på och sen rullar ihop dem. efter det doppar man dem först i mjöl, sen i ägg och sist i ströbröd och sen lägger man i dem i en stor kastrull med kokande olja. så blir det någon form utan friterade fläskkotletter. vääldigt gott måste jag säga! till det hade vi klyftpotatis och en hemmagjord sallad. till efterrätt gjorde jag en chokladtårta med hackade mandlar ovanpå och grädde, muums! :) davve kom på en riktigt god drink också, jag ska göra en sån till alla sen när jag har avskedsmiddag, hihi! sen stod vi på balkongen och tittade på alla fyrverkerier med en stor flaska champange! verkligen en jätte mysig nyårsafton fast att det bara var vi två. jag älskar dig! 
Idag har jag städat, sovit och bara tagit det lungt, precis som man ska göra nyårsdagen. Vet inte alls vad jag ska hitta på idag, om jag nu ska göra något.

    :
  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh så fint dukat :)

Postat av: Sanna

Haha varsågod ;) du som dukat eller?

2008-01-01 @ 18:34:01
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Tack detsamma :) Åh vad roligt! Lyckos dig, haha :) Intresserad av mode/textil du alltså?

2008-01-01 @ 19:28:39
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback