liten shopping dag!

Idag skulle vi hämtat ut vårt busskort, men precis vad vi hade trott blev det inte så. det är klart att det är stängt idag! ajja, det gjorde inte så mycket för vi gick runder i staden och tittade i lite affärer som var öppna. Köpte en fin klänning, sminkborttagning, två ögonskuggor och hello kitty set, (bild)! fick ju en underbar lön så då får man ju passa på :D annars har det inte hänt så mycket, förresten ungen fungerar inte heller. vi skulle ju göra sånna Margarita pizzor igår, och det är klart att det blev strömavbrott!! så vi kan alltså inte använda tvätt, disk eller ungn. så vi får hoppas att någon elektriker kan fixa det snart.. I morgon är jag ledig, så då ska vi hämta ut det där busskortet! och sen gå runder lite till i stan, vill hitta en ny väska som jag kan ha till skolan. Vi måste ha så mycket med oss varje gång och jag har bara en väska med mig som passar.. här är lite bilder från idag, bilden längst till vänster är där alla fina affärer ligger, var vakter utanför alla och det känns som att man är inne på ett museum typ när man går in. så jävla dyrt! såg en börs för 15000, ja, vill inte ens kommentera det, haha! men det är kul att bara gå runt och titta, finns så sjukt fina saker där.. sen idag provade jag cappuccino pulver som man blandar med vatten, gillar inte kaffe men detta var sjukt gott, så var tvungen att ta en bild så ni också får njuta lite, fastän ni inte kan smaka, hehe!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback