jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig davve

jaha, då var nästan allting klart... sitter här med min underbara älskling och ska alldeles strax sova. Det var verkligen inte lätt att packa men det gick tillslut och jag får med mig allt som jag ville. (med en extra väska). I morgon eller ja, idag ska jag upp kl 04.15 för att köra iväg till kastrup 05.15. Internet har inte kommit igång i lägenheten ännu, men så fort det fungerar så ska jag berätta hur allting är :) Det har iaf varit den bästa helgen på länge där jag har träffat alla som betyder mest för mig! nej , nu ska jag hoppa i bingen!!
godnatt och ha det så bra hemma i regniga helsingborg :D

kommer sakna er alla <3

Kommentarer
Postat av: annapanna

Carro, hoppas du får ett underbart år med massa äventyr och italienska godheter :D Stort lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback