söndaaaaaaaaaaaaaag!

sitter och väntar på att lilla brigitte ska bli klar så vi alla kan åka in till doumon, finns lite saker vi måste fixa. Igår gick vi ut till ett ställe som heter Old fashion. riktigt stort! sen på sommaren har dem lika stort där ute. och fint och bra musik, bästa stället hittils! fast det var alldeles för mycket folk ett tag, man kunde knappt röra sig, det var lite jobbigt´. Men på sommaren kan jag tänka mig att det blir mycket bättre för då är det ju dubbelt så stort. Idag händer inte så mycket mer än att jag MÅSTE tvätta, och göra klart min fashion drawing läxa, alltid mycket läxor i det. Snart kommer jag hem! känns som jag nästan precis var hemma men det är endå skönt, sen kanske jag inte kommer kunna åka hem lika ofta så jag får passa på nu :) slänger in en bild från igår innan vi åkte till ikea!


image344

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback