plugg dag

först och främst måste jag gratta MARIA PÅ 20-ÅRS DAGEN IDAG! STOOOOORT GRATTIS GUMMAN! hoppas att din fest blir lyckad :)

Är tråkigt nog helt stel i hela kroppen för tillfället. Kunde inte somna inatt eftersom jag sov till 13.00 igår, så jag har inte sovit så många timmar i natt om man säger så. Började skolan kl 10.00 med Colour. Vi skulle göra colourmatching med den man satt brevid. Så jag målade bibbi i form av paletter. vilket betyder att tex hennes hår består utan flera hundra olika nyanser, så då ska man försöka hitta några utav dem färgerna och måla små plättar på ett papper. Sen gjorde jag färgen på hennes läppstift, tröja, tjocktröja och byxor. Tillsut skulle man hålla upp sin färgsamling brevid den personen och då skulle det se ut som att man stänkt lite färger av själva henne på pappret, och det gjorde det verkligen! sen gjorde hon samma sak med mig. Efter skolan åkte vi hem sen har vi suttit här vid varsen dator och letat efter massa bilder till vårt examensarbete i Colour. Jag orkar inte berätta nu hur vi ska göra för det är så komlicerat. Men lite längre fram kommer jag skriva om det. så nu precis kände jag att alla bitar har fallit på plats så jag kan lägga det åt sidan ett litet tag. I morgon börjar vi inte förens 4 så det blir väll lite pluggande innan skulle jag tro, funderar också på att åka in till duomon och köpa de där pennorna som jag inte fick tag på sist.



image342

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback