myskväll

då var det kväll och ännu en dag har gått fort som bara den.. Malin har varit duktig idag och bakat kanelbullar :D så det doftar så gott här nu, mums! jag sitter här och roar mig och bibbi ritar lite och kämpar med läxan, jag ska strax också fortsätta med det, om jag orkar.. det är så mycket som snurrar i huvudet just nu. examensarbete i Colour, i history of art, alla ritningar man ska göra, tvätta, städa, äta, åka hem, osv..! i morgon ska vi som sagt köpa material, men har ingen ork egentligen, det är så jobbigt att springa runt i 20 butiker för att få tag på allt man behöver.. men vi måste ju. så vi har planerat att gå upp tidigt i morgon så vi hinner fixa allt innan siestan som är mellan ca 2 och 4.
Här är lite bilder från idag, den första är på vår lilla samling av glas och muggar, några är i disken men nu har vi iaf tillräckligt efter vårt besök på ikea. den andra är på Malin som bakar och sen på hennes goda kanelbullar! sen de två sista är på den fullproppade kylen och min godishörna. På ikea kan man ju köpa marabou och massa svensk mat :) där står till och med "HEJ" i ingången, haha :D

    

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

juts nu vill jag att du kommer hem och fyller år så vi kan UMGÅS !! Kan det inte bara bli fredag !! Miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback