lördag!

det var någon dag sen jag skrev nu ser jag :) har varit ganska mycket nu de senaste dagarna känns det som. Igår åkte jag och brigitte hem till sharona & henan ungefär vid 9 tiden. Men vi hade ingen aning om vart dem bodde så vi fick byta tunnelbana och massa sånt, kände oss lite lost ett tag, men till sist var vi framme. haha måste berätta, vi skulle ringa när vi var vid någon affär som hette "Kitchen store" så skulle sharona komma ner och möta oss. Vi gick och gick och gick så tillslut frågade vi några som stod utanför ett café ifall dem visste vart det här Kitchen store låg. Så dem bara eeehm, började diskutera och sånt och sen till slut var det en som kunde engelska så hon bara: Keep on going straight, and then you will see it on the right side of the street.." okej tänkte vi, då är det väll en bit till. så går vi 5 meter så ligger det där brevid oss fast på vänster sida! asså italienare är verkligen dumma på riktigt!! det värsta e att hon menade allvar, hon visste inte att det låg precis typ brevid det cafét som dem va på, jaja, tur att man kommer från sverige säger jag bara. iallafall, sen var vi hemma hos dem tills klockan var runt 12, så den här baren/diskoteket vi skulle till låg bara ca 4 min från deras lägenhet. Vi dansade hela kvällen och dem spelade verkligen riktigt bra musik heeeela tiden! hade så kul med er tjejer! sen slapp vi åka hela vägen tillbaka hem så jag sov över hos dem. Idag har va haft en liten städedag, dammtorkat överallt, torkat golvet, diskat och lite sånt så nu känns det fräsht igen :) ska strax ner och köpa en pizza, är svinhugrig!! förrsten, jag kommer hem på onsdag :D kunde inte hålla mig längre! längtar verkligen, ska bli så skönt att komma hem och andas lite, ta in allt som har hänt och bara ta det lugnt. sen stannar jag enda tills på måndag!  har även bokat en biljett hem till min födelsedag, men då bli det bara en snabb visit, från fredag eftermiddag till söndag.. och sen har jag bokat biljett till påsklovet :D skönt att veta att man kan komma hem när man känner för det, jag ska ju trots allt inte bo här föralltid. nej, nu måste vi gå, alla är hungriga. Ikväll ska vi på klassfest! ska bli roligt, det var vår typ "mentor" en fransk tjej som också går i vår klass som ordnat det. Men vi ska inte vara där så länge, är faktiskt ganska trött, men det är roligt att lära känna sina klasskamrater lite bättre :)   

Buenasera!

   
                                                             1                         2                         3                        4

1. min nyinköpta klänning
2. Brigitte & jag innan vi skulle gå hemmifrån igår
3. Sharona och Brigitte
4. Henan
    

Kommentarer
Postat av: tirre

va söt hon sharona var :D jaha så det blir klassfest idag, det sa du inte i telefonen. va kul :D men det är bara du fårn din lägenhet väl? partiii, all
night long! :D love you

Postat av: Anna

Hellu Carro ! Jag sakna dig så mycket ! Har kollat din blogg typ varje dag , men det tog ett tag innan du uppdaterade ^^ . Jag kommer också hem på påsklovet ! Då måste vi hitta på något ! älskar dig gumman !

2008-02-03 @ 15:17:30
URL: http://dasilva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback