ikea idag!

idag är det lördag :) vaknade halv 2, förstår inte hur jag kan sova så länge, men det var skönt iaf! drömde en konstig dröm om malin och päivi att dem blev ovänner, haha, helt sjuk dröm men det var roligt att berätta den för malin, hon bara skrattade! idag står ikea på schemat, vi tänkte åka om typ 2 timmar kanske. har skrivit en låååång handlelista, bland annat fler tallrikar, bestick, smörknivar, glas, muggar, sen ska vi nog köpa gardiner till sovrummen, hhi! :) sen är det lite till men orkar inte rabbla upp allt. tänkte tvätta också nu innan vi åker så jag kan bädda rent. ikväll vet jag inte alls vad som händer, vi vill göra något men vet inte vad.. På måndag ska vi iväg och köpa mer material för på onsdag börjar en till kurs, mönsterkonstruktion :) längtar! jag har verkligen noll koll på det, så det ska bli spännande att få lära sig. kanske skriver lite senare och visar vad vi har köpt, om vi nu hittar det vi ska. och hoppas ditt fete party bli lyckat maria! önskar jag kunde varit med :( men ni får låtsas! det ska bli kul att se bilder sen på vad alla var utklädda till, :D

ciao arrivederci !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback