26/2

jag är sååå trööööötttttt!! verkligen, kommer gå och lägga mig tidigt idag :/ vi går i skolan så ojämna tider så ena dagen kan man sova ut och andra dagen måste man gå upp tidigt. Igår somnade jag inte förens vid 2 på natten, sen ska man upp senast kl 8 och vara pigg och hänga med på 3 timmars lektion.. segt! men vi lärde iaf oss mycket endå. Efter skolan åkte jag hem och åt lite grann, sen åkte jag in till doumo och träffade Hanen. Vi gick runder lite i stan, köpte två sommarskor, en jacka, en tröjklänning, skydd till datorn och ett typ virkat linne :) vilka vårkänslor man har här redan! igår var det säkert 20 grader och man gick med uppkväppt jacka, sen har alla affärer fått in sommarkläder, blir ju helt galen! Men iallafall sen när jag kom hem gick vi direkt ner och handlade mjölk och bröd, som var slut och nu har jag pratat med aleks i nästan en timme och med älsklingen i nästan en kvart :) Nu blir det några stressiga dagar framför mig innan jag ska hemmåt.. så kommer nog inte ha någon tid till att skriva på ett tag. På fredag blir det lite "förfest" innan tivoli samtidigt som vi firar min 20-års dag.. Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen plugga lite italienska sen sova!

godnatt ♥

Vad som inhandlades idag:

   

(skorna och jackan är från Zara och linnet från H&M)

Kommentarer
Postat av: aleks

super fina skor :D me like them!!

2008-02-26 @ 22:45:50
Postat av: Anonym

jätte fina bergsklättar skor :P

Postat av: mamma annika

Snygga kläder!! Hoppas att du får några fina dagar hemma. O ett STORT GRATTIS PÅ DIN DAG.
KRAM

2008-02-27 @ 11:51:43
Postat av: e

hej :) Vad fin din blogg är! Vart är det du pluggar någonstans? :) kram E

2008-02-27 @ 14:55:20
Postat av: diddi

riktigt snygga inköp! oh va kul då ses vi på fredag ska osså till tivoli :)

2008-02-27 @ 18:28:15
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej "e"
tack så mycket, i milano :)

2008-02-27 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback