sovmorgon

uch vilket tråkigt väder vi har :( regn regn och regn. känns som det aldrig kommer sluta. Idag sov jag alldeles för länge! jag hade ställt klockan på 9.00 eftersom jag ville hinna gå i stan innan jag började portfolio klassen kl 2. När klockan ringde stängde jag till och med av de två alarmen som är typ 9.05 och 9.10, för att jag kände att jag var tillräckligt pigg. Men tydligen var jag inte det och vaknade 11.30 istället. hela dagen förstörd! men det gjorde inte så mycket för det har regnat i princip hela dagen. men jag tog mig iaf till skolan och läraren hjälpte mig med min idé till min portfolio, den kommer bli sååå bra :D ni där hemma får förbereda er på en photoshoot i mina kläder ;) men det tar vi sen när jag e hemma och klar med alllt som ska fixas.. Sen efter skolan åkte jag spårvagnen in till doumo för lite julklappsshopping. Men hittade tråkigt nog inte en enda. jag va nog alldeles för hungrig och trött på regnet. Men jag hittade en jätte fin klänning och ett par skor.. men har bara lagt undan det tills i morgon, får tänka på saken... Nu ska jag titta på This Christmas. gjorde aldrig det igår för det kom en massa ivägen. I morgon ska jag nog (om vädret är okej) åka i till doumo igen, och då MÅSTE jag köpa julkappar. sen ska jag hämta hem lite kartonger så jag kan börja packa mina saker..

tog denna bilden idag, visst är det helt underbart fint, och vilken julgran,
man kan ju undra hur dem har fått dit den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback